سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجارت آنلاین در افغانستان

تجارت آنلاین در سال های اخیر در افغانستان رشد چشمگیری داشته است و بیشتر مردم اموال مورد نیاز خویش را از این طریق فراهم می سازند.

تجارت آنلاین به راه و روش هایی گفته می شود که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم با خرید و فروش کالا در عرضه خدمات در فضای آنلاین انجام شود.

تجارت آنلاین در حدود پنج سال قبل در افغانستان روی کار آمد. در پی ایجاد تجارت آنلاین فروشگاه های آنلاین زیادی طراحی و ساخته شد که این فروشگاه ها بیشتر در صفحات اجتماعی و یا وبسایت ها راه اندازی شده اند و اجناس و اشیا را بیشتر در قالب تصاویر و یا ویدیو ها با تبلیغات گسترده در صفحات اینترنتی قرار می دهند. کاربرانی که از این صفحات بازدید می کنند، این اموال را مشاهده کرده و اگر پسندیدند اقدام به خرید همان جنس می کنند. البته بیشتر فروشگاه های آنلاین افغانستان در شبکه های اجتماعی ساخته شده است و عد? محدودی ویبسایت دارند.

تجارت آنلاین در سال های اخیر در افغانستان رشد چشمگیری داشته است

کاروبار تجارت آنلاین در سال های اخیر در افغانستان رشد چشمگیری داشته است و بیشتر مردم اموال مورد نیاز خویش را از این طریق فراهم می سازند.

برخی از فروشندگان این فروشگاه ها معتقد اند که فرهنگ تجارت به صورت آنلاین در بین مردم افغانستان هنوز تا حدی زیادی وجود ندارد ولی این فرهنگ کم کم در حال نهادینه شدن است.

تجارت آنلاین و ایجاد فروشگاه های آنلاین در افغانستان رو به رشد و توسعه است و این در حالی است که دسترسی به اینترنت آسانتر شده و تعداد کاربران در صفحات مجازی افزایش یافته است. با راه اندازی این تجارت زمین? سرمایه گذاری برای تعدادی از شهروندان نیز ایجاد شده است.

کاروبار تجارت آنلاین در سال های اخیر در افغانستان رشد چشمگیری داشته است

بر اساس آمار ملل متحد بیش از 60 درصد جمعیت افغانستان جوانان هستند که به موبایل های هوشمند دسترسی دارند، به همین سبب از طریق آنلاین خریداری می کنند. امروزه تجارت آنلاین به یک ابزار حیاتی در ایجاد کسب و کار مبدل شده است و رمز موفقیت در این تجارت اعتماد و اطمینان مشتریان است به همین دلیل یکی از مشکلاتی که فرا راه تجارت آنلاین در افغانستان قرار داشت این بود که مردم به این تجارت اعتماد نداشتند اکنون رفته رفته این معضل کمرنگ شده و در حال حاضر فعالیت این فروشگاه ها رونق پیدا کرده است.

تجارت آنلاین در سال های اخیر در افغانستان رشد چشمگیری داشته است

به عنوان یکی از راه های درآمد از طریق اینترنت به تجارت آنلاین می توانیم اشاره کنیم، برعکس کسب و کارهای غیر اینترنتی که نیاز به حضور فزیکی دارند امکان راه اندازی آن با هزینه مناسب انجام پذیر است و در هر جای از دنیا باشید می توانید تجارت خویش را اداره کنید.

تجارت آنلاین در سال های اخیر در افغانستان رشد چشمگیری داشته است

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت امکان ارائه خدمات به همه افراد بدون درنظرداشت مکان که در آن زندگی می کنند است به همین علت یکی از محبوب ترین روش های خرید و فروش به شمار می رود. سایت های مختلف اینترنتی که برای فروش کالاها به صورت آنلاین در افغانستان ساخته شده است محصولاتی از قبیل لوازم آرایش، لوازم الکترونیکی، ظروف و فرنیچر تا موتر و خرید و فروش آپارتمان ها را در اختیار مردم قرار می دهند.

تجارت آنلاین در سال های اخیر در افغانستان رشد چشمگیری داشته است

از نکات مهم دیگر مردم افغانستان رو به تجارت آنلاین آورده اند مشکلات امنیتی افغانستان است. وضعیت بد امنیتی در افغانستان باعث پررنگ شدن بازارهای آنلاین در افغانستان شده است.تجارت آنلاین در دنیای امروزه نظر به گسترش خدمات اینترنتی در شبکه های اجتماعی افغانستان بیشتر شده است. خرید و فروش آنلاین تازه ترین مدل خرید و فروش اجناس مورد نیاز مردم از طریق اینترنت در افغانستان است.

:مزایای تجارت آنلاین در افغانستان شامل این موارد است

  • صرفه جویی در وقت.
  • دسترسی به اطلاعات همان جنس با به نمایش گذاشتن آن در صفحات اجتماعی و ویب سایت ها.
  • استفاده از تکنالوژی و جهانی شدن تجارت افغانستان.
  • زمینه برای انکشاف اقتصادی افغانستان.

نواقص این تجارت شامل نکات زیر می شود:

  • اطمینان نداشتن از کیفیت جنس.
  • احتمال فریب دادن خریدار.

 

 

#کسب_و_کار_اینترنتی

#تولید_اپلیکیشن_در_افغانستان

#تولید_سایت_در_افغانستان

#تولید_گیم_در_افغانستان

#استارتاپ

#طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان

#طراحی_سایت_در_افغانستان

#اولین_دیتا

#تجارت_آنلاین

#تجارت_آنلاین_در_افغانستان