سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های مارکت پلیس - بخش اول

در مقاله قبل به این موضوع پرداختیم که اساسا به چه چیزی مارکت پلیس گفته می شود.در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که یک مارکت پلیس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در واقع ویژگی های اصلی یک مارکت پلیس که باعث می شود ما بتوانیم به آن اعتماد کنیم چیست؟ و در نهایت به این موضوع می پردازیم که چگونه می توانیم یک تجارت به روش مارکت پلیس راه اندازی نماییم.

مارکت پلیس

امنیت اطلاعات در یک مارکت پلیس:

با توجه به اینکه در مارکت پلیس اطلاعات فرشندگان، مشتریان و همچنین اطلاعات مالی وجود دارد یک ماژول مارکت پلیس در درجه اول باید امنیت را سرلوحه کار خود قرار دهد و با استفاده از تکنیک هایی از اطلاعات محافظت نماید. کد نویسی این سیستم ها باید به گونه ای باشد تا کمترین مشکل و خطایی در آن وجود داشته باشد.


امنیت اطلاعات در مارکت پلیس

ثبت نام فروشندگان:

یک سیستم مارکت پلیس باید امکان ثبت نام فروشندگان را فراهم کرده باشد. این سیستم باید به گونه ای باشد تا فروشندگان بتوانند به راحتی مراحل ثبت نام خود را انجام دهند و همه اطلاعاتی که مدیریت برای تصمیم گیری در رابطه با همکاری با این فروشنده نیاز است را از فروشنده کسب کند. به طور مثال اگر نیاز است مدارک شناسایی توسط فروشندگان آپلود شود و… مارکت پلیس این توانایی را داشته باشد تا بدون حضور فرد این مراحل را صورت دهد.


مارکت پلیس

پنل اختصاصی فروشندگان:

در هر مارکت پلیسی فروشندگان یا به عبارتی تامین کنندگان باید دارای یک پروفایل باشند که اطلاعاتشان را وارد نمایند و در صورت نیاز برای خریداران نمایش داده شود. علاوه بر پروفایل، برای هر فروشنده باید یک صفحه فروشگاهی ساخته شود تا تمامی محصولاتی که وارد مارکت پلیس می کند به نمایش درآید.در کنار این دو مورد، یک موضوعی که می تواند به فروشندگان کمک نماید یک داشبورد حرفه ای مدیریتی می باشد. در این داشبورد انواع گزارش ها قابل مشاهده است و همچنین تمامی فعالیت هایی که یک فروشنده نیاز به انجام دارد در اختیارش قرار بگیرد.


پنل اختصاصی فروشندگان

مدیریت محتوا:

یک سیستم مارکت پلیس خوب باید امکان مدیریت محتوا را در اختیار فروشندگان قرار دهد. فروشندگان باید بتوانند محصولات را ایجاد و ویرایش نمایند و محتواهای لازم را برای محصول خود منتشر کنند. ایجاد این ساختار می تواند به خود مارکت پلیس و هم فروشندگان کمک شایانی نماید. در صورتی که یک مارکت پلیس این بستر را برای فروشندگان به خوبی فراهم نماید تا آن ها بتوانند برای محصولاتشان تولید محتوا نمایند، پس از گذشت زمان، این مارکت پلیس به یک مرجع بزرگی از اطلاعات تبدیل خواهد شد که بازدیدکنندگان زیادی از سطح اینترنت به این مارکت پلیس کشیده خواهند شد.ادامه…

 

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_ در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#کسب_و_کار_اینترنتی
#مارکت_پلیس
#بازاراینترنتی