سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت ایجادفروشگاه اینترنتی در دوران کرونا

 معضل ویروس کرونا، تاکنون ساختارهای زیادی را در زندگی ما تغییر داده است. بسیاری از مشاغل دولتی و خصوصی، اقدام به انجام فعالیت‌های دورکاری نموده و عده‌ای نیز که مشغول به کسب‌وکارهای کوچک خود بودند، تغییرات بنیادینی را در اموراتشان پیش گرفتند.در پیشبرد امورات روزمره زندگی، تحصیلات شاگردان و نیز مدیریت کسب‌وکارها، نقش اینترنت و مجازی‌سازی را نمی‌توان و نباید نادیده گرفت.

اینترنت با بسترسازی فضاهای جدید برای ارائه شیوه‌ای نوین از آموزش، فروش اجناس و خدمات توانست به خوبی ثابت نماید که در شرایط بحرانی تا چه حد می‌تواند موثر و قابل توجه واقع شود.

 

 ویروس کرونا و کسب و کار اینترنتی

آنچه مسلم است، تغییراتی که در این یکسال شاهدش بوده‌ایم، نوع نگاه مردم را به دنیا و شیوه مدیریت آن عوض کرده و تغییرات، تا مدت‌ها با ما همراه خواهند بود.
حال آنچه پیش روی ما قرار می‌گیرد، این است که چقدر خودمان را برای وفق دادن با این شرایط آماده کرده‌ایم؟ تجربه ثابت کرده که افرادی که بتوانند به خوبی با شرایط بیرونی که ناشی از جبر و نه اختیار است، سازگار شوند، احتمال موفقیت بسیار بیشتری خواهند داشت!
یکی از مهم‌ترین این اقدامات، همگام شدن کسب و کارها با ارائه خدمات به صورت اینترنتی است. به زبان ساده‌تر، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی در دوران کرونا، نیاز هر کسب و کاری است!

 

 کسب و کار اینترنتی در دوران کرونا

 

الزام به داشتن فروشگاه اینترنتی در ایام کرونا!

طراحی فروشگاه اینترنتی در دورانی که فاصله گذاری اجتماعی، منع تردد و رفت‌وآمد و نیز خطر ابتلا به بیماری، باعث بروز محدودیت‌های بسیار شده، می‌تواند به عنوان عاملی برای پرش از روی موانعی باشد که سد راه پیشرفت کسب و کارها شده‌اند.
در دوران حاضر، شاهد این هستیم که هر روز، کسب و کارها و فروشگاه‌های سنتی بیشتری اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی و متصل شدن به دنیای مجازی می‌کنند. این روند، مزایای غیرقابل چشم‌پوشی دارد. بیائید چند مورد از آن‌ها را با هم مرور کنیم:

 

 ویروس کرونا و کسب و کار اینترنتی

 

  • داشتن فروشگاه در دوران کرونا، نشان از حسن توجه شما به نیازهای مشتری است.
  • دسترسی به خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید، خارج از محدودیت‌هایی خواهند بود که ویروس کرونا باعث آن شده است.
  • با داشتن فروشگاه اینترنتی می‌توانید خدماتی بهتر به مشتریان خود ارائه دهید.
  • هزینه‌هایی که برای ارائه خدمات به مشتریان لازم است، بسیار کمتر خواهند شد.
  • دیگر چیزی به اسم فاصله اجتماعی، تعطیلی و قرنطینه معنی نخواهد داشت.
  • سرعت جواب گویی شرکت شما به مشتریان افزایش خواهد یافت.
  • می‌توانید زمینه‌هایی برای پیشرفت شرکتتان در ابعاد بزرگتر را ایجاد نمائید.

     

  • ویروس کرونا و کسب و کار اینترنتی

 

با تمام اینها درمی‌یابیم که داشتن فروشگاه اینترنتی و مجهز کردن کسب و کارمان به ابزارهای آنلاین، نه تنها شرکت‌ها را از متضرر شدن و تحمیل هزینه‌های اضافه در امان نگه می‌دارد، بلکه باعث می‌شود که زمینه‌هایی برای پیشرفت‌ برایشان ایجاد شود که ابعاد و دامنه فعالیت آن‌ها را نیز گسترده‌تر کند.
اما مساله‌ای که برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کارها وجود دارد، این است که با روند تولید سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی آشنا نیستند.
این مساله باعث ایجاد این گمان می‌شود که هزینه‌ها و دردسرهای راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی بسیار زیاد است و به زحمت آن نمی‌ارزد! یا اینکه این ابهام وجود دارد که روند فعالیت آن‌ها، ارتباطی به اینترنت و مجازی‌سازی ندارد؛ اما همه اینها مسائلی هستند که به دلیل ناآگاهی‌های زیادی که در این زمینه وجود دارد، ایجاد شده‌اند.

 

 ویروس کرونا و کسب و کار اینترنتی

 

در حال حاضر، تولید و طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی بسیار ساده‌تر از آنچه فکر می‌کنید، شده‌اند.
تا پیش از پیشرفت‌های اخیری که در حوزه برنامه‌نویسی ایجاد شود، راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی و یا طراحی یک سایت، بسیار هزینه‌بر، طولانی‌مدت و پردردسر بود؛ اما در حال حاضر، اوضاع به حد چشمگیری متحول شده است.

 

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#کسب_و_کار_اینترنتی
#ویروس_کرونا
#covid19
#طراحی_سایت_فروشگاهی
#طراحی_اپلیکیشن_فروشگاهی

?