سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر 2021(بخش اول)

?

Evil Genius 2: World Domination
یکی از بهترین بازی های استراتژیک 2021 که در انتظار رونمایی آن بودیم Evil Genius 2: World Domination است. البته شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا و همینطور محدود بودن امکانات اعضای این استودیو در خانه باعث به وجود آمدن تاخیر در تاریخ عرضه شده است و در نتیجه تیم سازنده زمان بیشتری را برای توسعه ‌ی این بازی نیازمند خواهند بود. طبق گفته‌ ی Rebellion این استودیو می‌خواهد د نباله ‌ای برای این بازی استراتژیک جدید 2021 ارائه دهند که «عدالت» را ایجاد می‌کند. بازی Evil Genius 2: World Domination بازیکنان در نقش کاراکترهای شرور هستند و باید نقشه‌های شوم خود را به‌ بهترین شکل ممکن پیاده ‌سازی کنند.

?

Evil Genius 2: World Domination

HumanKind
بازی Humankind یک پروژه بسیار جالب است اما نه به خاطر ژانر یا حتی طراحی ‌اش، بلکه به خاطر داشتن قابلیت Open Dev. حال این قابلیت چیست؟ بازی‌هایی که اصطلاحا Open Dev هستند به کاربران و بازیکنان مستقیم اجازه دخالت و ایجاد تغییرات در بازی را می‌دهند. تمام گیمرهای علاقه ‌مند می‌توانند به وب‌ سایت مورد نظر رجوع کرده و جهت عضویت و شرکت در توسعه Humankind اقدام نمایند. با انجام اقدامات لازم هر فرد به سه سناریو محدود (از نظر زمانی) دسترسی پیدا می‌کند.Amplitude Studios که وظیفه توسعه این بازی استراتژیک جدید 2021 را برعهده دارد، به چند دلیل سیستم Open Dev را برگزیده که مهم‌ ترینِ آن‌ها گستردگی بیش از حد دوران‌های تاریخی است. حالا با ورود بازیکنان مختلف از سراسر دنیا و بسط پیدا کردن سناریوهای تاریخی بازی، تیم سازنده دیگر مشکل کمبود نیرو نخواهد داشت.

?

HumanKind

Age of Empires 4
سه سال و نیم از معرفی بازی Age of Empires 4 توسط مایکروسافت می‌گذرد؛ بازی استراتژی عظیمی که توسط استودیو رلیک (Relic Entertainment) با کمک World’s Edge در دست تولید است. به ‌تازگی مطلع شدیم که تولید بازی به مرحله‌ای رسیده که اکنون سازندگان می‌توانند بخش‌های مختلف آن‌را مانند یک بازی کامل تجربه کنند و به رفع ایرادات و آماده‌سازی بیشتر آن بپردازند.شانون لافتیس، از اعضای قدیمی مایکروسافت که مدیریت World’s Edge را برعهده دارد و به‌همراه این زیرمجموعه‌ی استودیوهای بازی ایکس باکس روی تولید نسخه‌های مختلف Age of Empires نظارت می‌کند.

?

Age of Empires 4

The Settlers
بازی «The Settlers» ابتدا قرار بود در سال 2019 عرضه شود و سپس در سال 2019 به سال 2020 موکول شد. سال 2020 هم ک دیگر نیاز به گفتن ندارد، مثل همه مشاغل و پروژه های سینمایی، بازی ها هم تحت تاثیر قرار گرفتند. در نتیجه انتظار برای این بازی طولانی تر شد. البته به نظر میرسد یوبیسافت دیگر قصد ادامه دار کردن این انتظار را برای زمان بیشتر ندارد و به هرصورت این بازی به عنوان یکی از بهترین بازی های استراتژیک 2021 در سال جدید عرضه خواهد شد.

برای ادامه کلیک کنید..

#تولید_و_طراحی_سایت_در_افغانستان
# تولید_و_طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_گیم_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان
# تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#اولین_دیتا
# بازی_های_استراتژیک

?