سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایلان ماسک; هشداربیل گتیس به خریداران بیت کوین

 

 همه ما ایلان ماسک؛ مدیرعامل شرکت تسلا یعنی بزرگ ترین شرکت تولید موترهای الکترونیکی را می‌شناسیم. کسی که در مدتی کوتاه خود را به‌عنوان یکی از موفق‌ترین انسان‌های عصر مدرن معرفی کرد. وقتی به رزومه او نگاه کنید، اولین چیزی که با خود می‌گویید آن است که چطور چنین فردی در مدتی کوتاه به این همه موفقیت رسیده است؟ بی‌شک ایلان ماسک برای تمام کارآفرینان موفق و مشتاق یک منبع الهام است.
 حالا ایلان ماسک باخرید بیت کوین، این ارز دیجیتال را وارد فاز جدید وپرچالش کرده است، طوریکه که بیل گیتس به خریداران بیت کوین هشدارداده است. بیل گیتس، مؤسس مایکروسافت معتقد است هرکس که از ایلان ماسک کمتر پول دارد، هنگام خرید بیت کوین باید مراقب باشد.

 

 ایلان ماسک

 

مؤسس مایکروسافت، بیل گیتس، به خریداران بیت کوینی (BTC) هشدار داد که می‌خواهند از استراتژی سرمایه‌گذاری ایلان ماسک پیروی کنند.
 بیل گیتس  گفته است ماسک به شیوه‌هایی مدیریت معامله‌ی پیچیده‌ای دسترسی دارد که در‌اختیار سرمایه‌گذاران عادی نیست. وقتی از گیتس درباره‌ی آسیب‌پذیری قیمت بیت کوین و سقوط آن تنها با یک توییت سؤال شد (منظور پست‌های شخصی ایلان ماسک در رسانه‌های اجتماعی است)، گیتس گفت ایلان ماسک از چنین سقوط‌هایی در بازار مبرا است: ایلان ماسک بسیار پولدار و آدم بسیار پیچیده‌ای است. بیل گیتس در ادامه گفت; به نظر من بیت کوین اتفاقی بالا‌و‌پایین نمی‌شود.

 

 بیل گیتس

 


پنجم حوت و تنها دو هفته بعد از اینکه تسلا 1?5 میلیارد دالر بیت کوین خرید، قیمت بیت کوین با سقوطی 20 فیصد از 58،258 به 46،624 دالر رسید. در همان زمان، تقریبا 400 میلیارد دالر از ارزش جهانی بازار رمزارز‌ کاسته شد. این سقوط تنها چند ساعت بعد از اظهارنظر ماسک درباره‌ بالا‌بودن قیمت بیت کوین و اتریوم ‌(ETH) در آن زمان بود. جدا از اینکه این گفته تنها انتقادی بوده یا تلاشی برای منحرف‌ کردن تحقیق‌های احتمالی درباره‌ی تأثیر ایلان ماسک بر قیمت بازار ارزهای دیجتال است، تمام بازار درگیر نتیجه‌ی آن شدند.

 

 ایلان ماسک وبیت کوین

 

مؤسس مایکروسافت بحث مصرف انرژی بیت کوین را پیش کشید و گفت این رمزارز خروجی زیادی ارائه نمی‎‌‌کند: در جامعه روی چیزهایی سرمایه‌گذاری می‌کنیم که خروجی تولید کنند. بیت کوین انرژی زیادی مصرف و تراکنش‌های ناشناس را امکان‌پذیر می‌کند؛ اما این تراکنش‌ها برگشت‌پذیر نیستند. طبق اظهارات گیتس، ارز دیجیتال لزوما چیز بدی نیست. او می‌گوید رمزارزها باید شفاف و برگشت‌پذیر و اساسا متمرکز باشند. گیتس به برخی از کارهای بنیاد گیتس با استفاده از رمزارز در زمان پاندمی کرونا اشاره کرد که فراهم‌کردن امکان توزیع صندوق‎‌های امدادی حکومت‌ها برای شهروندانشان را شامل می‌شد.

#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#طراحی_نرم_افزار
#اولین_دیتا
#ارزدیجیتال
#ایلان_ماسک
#بیت_بیت کوین
#بیل_گیتس