سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره طراحی سایت!

امروزه با حضور تقریبا تمامی مشاغل در دنیای مجازی، برآورده ساختن نیازها از طریق طراحی سایت به راحتی و در کوتاه ترین زمان انجام می شود. مهم نیست شما صاحب کسب و کار کوچک و یا بزرگی هستید، آن چه که اهمیت دارد داشتن یک طراحی سایت مرتبط با حوزه ی کاری است. از این رو کاربران با جست و جوی کلمات کلیدی مشابه به طراحی سایت شما هدایت می شوند و در نتیجه سوددهی و موفقیت کاری بسیاری را برایتان در طراحی سایت به ارمغان می آورند.

طراحی سایت

طراح سایت به چه کسی گفته می شود؟

جهت طراحی سایت به متخصصین زیادی از جمله گرافیست ، برنامه نویس ، سئو کار، پشتیبانی و… سایت  نیاز است که از مهم ترین آنها طراح سایت ، برنامه نویس و سئو کار میباشد. طراح وب در واقع به کسی گفته می شود که  در ایجاد طراحی وب سایت خلاقیت به خرج می دهد و با استفاده ازطرح های زیبا به سایت شما ارتقا میبخشد و آن چیزی را که کاربر به صورت مستقیم با آن در ارتباط است را طراحی میکند.

web developer

طراحی سایت به چه علت حائز اهمیت می باشد؟

امروز هر کسب و کار آنلاین برای گسترش تجارت خود باید دارای وب سایت خوب باشد. وب سایت شما میتواند دلیل موفقیت تجارت شما باشد یا دلیل شکست آن ! این عامل به توانایی تاثیر گذاری وب سایت شما به روی مخاطب بستگی دارد. بنابراین داشتن یک وب سایت بدون دیده شدن توسط مشتریان کمک چندانی به رونق کسب و کار شما نمی کند. از ویژگی های اهمیت طراحی سایت در کسب و کارتان می توان به صرفه جویی در زمان ، معرفی محصولات و خدمات بدون داشتن محدودیت مکانی و زمانی نام برد.

web designing

انواع سایت

استاتیک :این گونه وب سایت ها فقط جهت معرفی به کاربر را دارند و نیازی به تغییر مداوم اطلاعات داخل سایت ندارند یعنی عمل به روز رسانی ئر مدت زمان کمی انجام میشود. به همین دلیل این روش از طراحی سایت منسوخ شده است.

داینامبک :در این روش جدید طراحی سایت شما با داشتن مقام مدیریت و پنل مدیریتی قادر به بروز رسانی سایت خود هستید. این به روز رسانی شامل اضافه یا کاهش صفحه در وب، ایجاد انواع فرم ها و …. می شود.

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#طراحی _سایت
# انواع _سایت