سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های اصلی یک وب سایت تجارتی

?

انتظار مردم این روزها از شرکت ها و کسب و کار ها بیشتر و بیشتر شده است. دیگر قرار نیست مشتریان به سادگی وارد یک واحد تجارتی شوند و درخواست کاتالوگ کاغذی کنند. مخاطبان می خواهند در سایت ها و رسانه های اجتماعی حضور آنلاین داشته باشند. در این مقاله در مورد ویژگی های سایت تجارتی بحث می شود.
هرچه تعداد بیشتری از شرکت ها به سمت آنلاین شدن می روند، برجسته تر کردن برند شما نسبت به رقبا دشوارتر می شود. در نتیجه، شرکت ها، خدمات و اطلاعات موجود در سایت های خود را افزایش می دهند و به روزتر می کنند. به نوبه خود، ارائه خدمات عالی و اطلاعات کافی و به روز رسانی سایت، می تواند یک چالش واقعی برای شرکت ها باشد.
با گفتن این موارد، فرصتی ایجاد می شود که برخی از شرکت ها نسبت به رقبای خود بالاتر از سایرین قرار بگیرند و سهم خود را در بازار افزایش دهند. در این مقاله برخی از ویژگی های اصلی و کلی که یک طراحی سایت کسب و کار باید داشته باشد بیان خواهند شد.

 

?طراحی سایت تجارتی 

ویژگی هایی اصلی که هر سایت کسب و کار باید داشته باشند:

 دسترسی

سایت شما نیاز دارد که در نتایج جستجو، بدون توجه به اینکه از کدام مرورگر یا موتور جستجو  استفاده می شود، برای افرادی که به دنبال کالا و خدمات هستند، در نتیجه های بالاتری قرار گرفته باشد.
بهینه سازی موتور جستجو یا سئو (SEO) برای این فرآیند بسیار مهم است زیرا کلمات کلیدی جستجویی که مخاطبان به دنبال آن هستند را کشف و حفظ می کند. این کلمات باید در قسمت های اصلی سایت نشان داده شوند.
عکس ها ممکن است برای مشتریان آنلاین مفید و مرتبط باشند اما به جستجوهای گوگل افراد کمکی نمی کنند.

 

?طراحی سایت تجارتی

نیمی از مخاطبان وب سایت ها از موبایل و تبلت ها استفاده می کنند. این بدان معنی است که سایت ها باید کاملاً برای تمامی مخاطبانی که از دستگاه های مختلف استفاده می کنند، کارا باشند. کارشناسان همچنین از سایت های خود 24 ساعته در 7 روز هفته پشتیبانی می کنند که به نوبه خود به حفظ قابلیت دسترسی کمک می کند.

 

?طراحی سایت تجارتی

اطلاعات تماس

مشتریان می خواهند طیف وسیعی از روش های ارتباط با کسب و کارها را مشاهده کنند. آنها به صورت آنلاین به دنبال شماره موبایل ، آدرس و ایمیل آن تجارت هستند.
برخی از شرکت ها این فرصت را برای افراد فراهم می کنند تا به صورت آنلاین چت کنند تا بلافاصله درخواست های خود را برطرف کنند. برخی دیگر یک فرم آنلاین برای ارسال ارائه می دهند که حاوی جزئیات پرسش و آدرس ایمیل برای پاسخ است. آخرین نوآوری در روش های ارتباط، فرصتی است که مشتریان می توانند در بازاریابی اس ام اسی شرکت کنند.

 

?طراحی سایت تجارتی

مطالب خوب

مطالب خوب در سایت یکی از مهم ترین ویژگی های سایت تجارتی است که باید در هر سایت کسب و کار وجود داشته باشد.
افراد دوست دارند به دلیل داده هایی که می توانند در هر زمان به آن ها دسترسی داشته باشند، به صورت آنلاین در سایت شرکت ها حساب کاربری داشته باشند.
مشتریان به طور منظم از صفحات سوالات متداول یا بخش هایی که شامل آموزش های آنلاین است، استفاده می کنند.
علاوه بر متن و تصاویر، محتوای ویدئویی نیز به عنوان بخشی از تجربه مشتری، بیشتر و بیشتر در یک سایت جلب توجه می کند و مورد علاقه مخاطبان نیز هست.

 

?طراحی سایت تجارتی

بسیاری از مشاغل دارای کاتالوگ های آنلاین و همچنین کاتالوگ های کاغذی هستند. با کمک منوهای کشویی در سایت می توانید اطلاعات مفیدی را در مورد کاتالوگ و یا خدمات خود در دسترس مخاطبان قرار دهید. شرکت هایی نیز هستند که نظرات مشتریان خود را به صفحات اطلاعات محصول خود اضافه می کنند. استفاده از صفحات رسانه های اجتماعی خاص شرکت نیز به ارتقا SEO وب سایت کمک می کند. نیازی به گفتن نیست که همه چیز باید به روز باشد و به هر سوالی در سایت پاسخ داده شود، در غیر این صورت افراد تجارت خود را به جای دیگری می برند.

 

?طراحی سایت تجارتی

امنیت

داشتن سایت های ایمن و منطبق از نظر قانونی برای شرکت ها بسیار مهم است. امنیت شامل داشتن سیاست حفظ حریم خصوصی و عدم پذیرش صفحه شرایط خدمات است. محافظت از  اطلاعات شخصی مشتریان بسیار مهم است. رمزهای عبور نیز باید رمزگذاری شوند تا از آن ها به خوبی محافظت شود. اکنون بسیاری از صفحه های ورود به سیستم کاربری، تأیید دو مرحله ای دارند. مخاطبان اول از همه، رمز ورود خود را وارد می کنند، و سپس یک شماره چند رقمی به موبایل آن ها ارسال می شود. گاهی اوقات کودکان بدون نظارت والدین به سایت ها دسترسی پیدا می کنند، بنابراین باید چیزی برای محافظت داده ها یا مطالب حساس در برابر کودکان نیز آماده شود.

 

?طراحی سایت تجارتی

نام تجارتی

یکی از ویژگی های سایت تجارتی، وجود نام تجارتی در سایت است که باعث می شود مخاطبان با نام برند شما بیشتر آشنا شوند. مردم باید در مورد شرکت و خدمات آن و اطلاعات دیگر بدانند. ایجاد یک نام تجارتی سازگار با تصویر شرکت مهم است. لوگو شرکت باید همراه با یک بند متن در سایت به وضوح نشان داده شود.

 

?طراحی سایت تجارتی

بیوگرافی یک شخص کلیدی در شرکت نیز اغلب در صفحه اصلی ظاهر می شود. طراحی لوگو و سایت نیز باید با هم متناسب باشد. برای مثال، اگر لوگو دارای رنگ سبز روشن می باشد، باید رنگ های متناسب زیادی در هر صفحه سایت وجود داشته باشد. اگر طراحی سایت به هم ریخته و نامناسب باشد باعث می شود مشتریان بالقوه از بازدید سایت منصرف شوند و دیگر به سایت باز نگردند.

 

?طراحی سایت تجارتی

سایت های تجارتی بدون توجه به این که از موتورهای جستجو، در هر دستگاهی که استفاده می شوند، باید کاربر پسند باشند. سایت ها باید چندین روش برای ارتباط با مشتریان بالقوه فراهم کنند، زیرا این روزها افراد بیشتری خواستار دسترسی 24 ساعته به خدمات هستند. باید انبوهی از مطالب مفید نیز در سایت وجود داشته باشد که از همه به مشتریان بالقوه تا مشتریان موجود که خواهان خدمات آنلاین هستند، کمک کند. وب سایت باید امنیت و حریم خصوصی در مورد داده های مشتری را ارائه دهد، و لوگو تجارتی باید به وضوح در سایت نشان داده شود.

در کل ، این ویژگی های یک وب سایت با کیفیت ایجاد می کند که به بهترین مکان برای رشد تجارت و حمایت از مردم و جذب مشتریان تبدیل می شود.

 

#تولید_و_طراحی_سایت_در_افغانستان
# تولید_و_طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_گیم_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان
# تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#کسب_و_کار_اینترنتی
#تجارت_آنلاین
#طراحی_سایت_تجارتی
#ویژگی_های_وب_سایت_تجارتی

?