سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 ایده کسب و کار اینترنتی (بخش دوم)

 

 6 – فریلنسر (آزادکار) حرفه ‌ای

شاید فکر کنید که فریلنسری یک کسب و کار نیست، ولی با اضافه شدن روز به روز شرکت‌هایی که به دنبال کارکنان پاره وقت و قراردادی هستند، خیلی سخت نیست یک کسب و کار داشته باشید که انواع مختلفی از خدمات را به سبک آزادکاری به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد.
بسته به میزان مهارت‌هایتان، می‌توانید برای چند شرکت در زمینه‌های مختلف کار کنید. کارهای پرطرفدار در فریلنسری معمولا تولید انواع محتوا و طراحی سایت هستند.

 

 فریلنسر (آزادکاری)

 

7 – بازاریابی و معرفی محصولات

اگر شما از افرادی هستید که دوست دارید خدمات و محصولات متفاوت را بررسی کنید و درباره آنها نظر دهید، نباید این کار را رایگان ادامه دهید!
تبلیغات دهان به دهان هنوز یکی از راه‌های جذب مشتری برای بسیاری از شرکت‌هاست. بسیاری از شرکت‌ها حاضرند بخشی از درآمد خودشان را با افراد پیگیر و مشتاقی که محصولا‌شان را به عموم معرفی می‌کنند شریک شوند.
اگر شما دارای یک سایت با بازدید‌کنندگان بسیار زیاد هستید، جذب شرکت‌هایی که بتوانید با معرفی محصولات‌شان پورسانت بگیرید راحت‌تر خواهد بود.

 

 بازاریابی و معرفی محصول

 

8 – فروشندگی صنایع دستی

هنرمندان می‌توانند کالاها و لوازمی مانند ظروف، لوازم تزئینی، زیورآلات و.. را در سایت صنایع دستی ثبت کنند و به فروش برسانند.
در این زمینه کاری، هزینه شروع کسب و کار بسیار پایین است، زیرا اغلب لوازم و مواد اولیه بصورت عمده خریداری می‌شود.
اگر کار هنری‌تان خوب باشد، حتی شاید آنقدر سرتان شلوغ شود که سفارشات در صف انتظار قرار گیرند.

 

 فروشندگی صنایع دستی

 

9 – طراحی و ساخت اپلیکیشن

هر روز اپلیکیشن‌ها محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند و مردم حاضرند بابت خدمات خوبی که از طریق گوشی‌های هوشمند دریافت می‌کنند پول خوبی پرداخت کنند.
اگر شما یک ایده عالی دارید و در کدنویسی نیز مهارت دارید، می‌توانید اپلیکیشن خودتان را راه‌اندازی کنید.اگر شما یک ایده دارید ولی نمی‌دانید اپلیکیشن چطور طراحی و کدنویسی می‌شود، توسعه دهندگان بسیاری وجود دارند که می‌توانید با آنها همکاری کنید و شریک شوید.

 

 طراحی سایت

 

10 – تولید محتوا و بلاگ

اگر ایده‌های زیادی در ذهن‌تان شکل می‌گیرد، شاید قبلا به فکر راه‌اندازی یک بلاگ افتاده‌اید. منظور از بلاگ در اینجا، بلاگ‌هایی نیست که روی سرویس‌هایی مانند بلاگفاو… ساخته می‌شود، بلکه منظور بلاگ‌هایی حرفه‌ای هستند که بطور منسجم و با محتوای عالی مخاطبین را در یک زمینه یا موضوع خاص جذب می‌کنند.هرچقدر محتوای شما پرطرفدارتر باشد و مخاطبین بیشتری جذب کنید، احتمالا کسب و کار پرسودتری می‌توانید از طریق بلاگ‌تان راه‌اندازی نمایید.

 

#تولید_و_طراحی_سایت_در_افغانستان
# تولید_و_طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_گیم_در_افغانستان
#تولید_و_طراحی_نرم_افزار_در_افغانستان
# تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#کسب_و_کار_اینترنتی
#فروشگاه_اینترنتی
#تجارت_آنلاین
#فروشگاه_آنلاین
#ایده_کسب_و_کار_اینترنتی

?