سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب درامد ازطریق اینترنت

در حال حاضر تمامی کسب و کارها دارند تلاش می‌کنند که بهترین استفاده ممکن را از اینترنت ببرند. به عنوان مثال رستورانت‌ها را مد نظر قرار دهید. سفارش آنلاین امروزه در خدمت تمام رستورانت‌ها است. در این زمینه هم اپلیکیشن ارائه خدمات سود می‌کند و هم به رستورانت ها و فست‌فودها کمک می‌کندتادرآمد بیشتری کسب کنند. از این رو می‌توان فهمید که حتی کسانی که به صورت مستقیم از اینترنت درآمد کسب نمی‌کنند، به صورت غیرمستقیم با اینترنت و کسب درآمد اینترنتی در ارتباط هستند.

کسب درآمد از اینترنت محدود به سن و سال یا افراد خاص نمی‌شود و هر کسی که به توانایی‌هایش ایمان داشته باشد و بتواند ایده‌پردازی کند می‌تواند به این نوع کسب و کار وارد شود. کسب و کار اینترنتی سختی‌ها و ملالت‌های خاص خودش را دارد و کسانی می‌توانند در این حوزه موفق شوند و هدف‌های خود را محقق کنند که با علاقه و دانش وارد میدان شده باشند.

 

روند رشد کسب درآمد اینترنتی

روند رشد این حوزه با پیدایش شبکه‌های اجتماعی و گسترش اینترنت همراه بود. پیدایش کامپیوترها و در پی آن اینترنت، بلافاصله منجر به ظهور کسب و کارهای اینترنتی نشد و بیشتر با روی کار آمدن شبکه‌های اجتماعی بیشتر قوت گرفت. اما امروزه می‌بینیم که کامپیوتر و برنامه‌های کامپیوتری ابزارهای قدرتمند درآمدزایی از اینترنت می‌باشند و در این حوزه تکنالوجی های دیجیتال بسیاری وارد شده اند، از جمله گوشی‌ها و به طبع آن، اپلیکیشن‌های موبایلی.

 

مزایای کسب و کار اینترنتنی

1. صاحب کسب و کار خودتان هستید

اینترنت و ابزارهای آن میز کار شما هستند و شما مدیر کسب و کار خود هستید. همچنین در نظر داشته باشید که این کسب و کار را شما هدایت می‌کنید و درآمدزایی از آن بستگی به خودتان دارد. شاید بتوانیم بگوییم که هیچ چیز بهتر از آزادی و استقلال در کسب و کار نیست. کسب درآمد اینترنتی به شما کمک می‌کند که خودتان آقای خودتان باشید. البته حتماً لازم نیست که از همان ابتدا شغل اول خود را رها کنید. ابتدا روزانه چند ساعت روی بیزنس آنلاین خود زمان بگذارید و شغل کارمندی خود را ادامه دهید. زمانی که دیدید درآمد حاصل از بیزنس اینترنتی با بیزنس اول برابر شد، زمان رها کردن شغل اول فرارسیده است.

 

2. به سرمایه چندانی نیاز ندارد

اینترنت کم‌هزینه‌ترین راه کسب درآمد است. تنها سرمایه شما برای وارد شدن به این حوزه گوشی هوشمند و یا کامپیوتر شخصی می‌باشد که امروزه داشتن این وسایل یک نیاز اساسی به شمار می‌آید. اگر شما از افرادی هستید که به این وسایل دسترسی ندارید، اندکی هزینه کنید و ماشین پول‌سازی خود را بسازید.

 

3. کسب و کار اینترنتی در دسترس تمامی افراد جامعه است

محیطی که می‌خواهید برای کسب و کار به آن وارد شوید (اینترنت) از پتانشیل بسیار بالایی برخوردار است و تمامی افراد جامعه به راحتی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. تنها کافی است دانش اولیه آن را بیاموزید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن کسب و کار خود را معرفی کنید. نکته مهمی که در مورد کسب درآمد اینترنتی وجود دارد این است که شما برای کسب درآمد هیچ محدودیتی ندارید. شخصی که کسب و کار حضوری دارد و از اینترنت برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده نمی‌کند، محدود به مشتریانی است که در شهر یا ولایت او هستند و نمی‌تواند محصولات خود را به شخصی در کشور دیگر بفروشد.
این در حالی است که شخصی که از اینترنت درآمد دارد و در رسانه‌های اجتماعی فعالیت مستمر دارد و روی سایت خودش هم به بهترین شکل کار می‌کند، می‌تواند محصولات خودش را به تمام کشور و حتی مشتریان خارجی بفروشد. تنها کافی است که موتورهای جستجو برند شما را بشناسند و روی شما حساب کنند. اگر بتوانید مهارت‌های فروش اینترنتی را یاد بگیرید و اعتماد مشتریان را جلب کنید، طولی نمی‌کشد که برند شما به یک برند بین‌المللی تبدیل می‌شود و می‌تواند در تمام کشور و حتی کشورهای دیگر بدرخشد.

 

4. کسب درآمد اینترنتی منحصر به یک بخش نیست

یکی از مزایای کسب و کار اینترنتی این است که شخصی که کسب و کار اینترنتی دارد می‌تواند در تمامی حوزه‌های مورد علاقه خودش فعالیت کند. به عنوان مثال صاحب یک برند فروش عطر می‌تواند علاوه بر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش عطر، در زمینه توسعه فردی که یکی از زمینه‌های مورد علاقه او است هم سایت راه اندازی کند.
بنابراین کسی که وارد حوزه کسب درآمد اینترنتی شود در واقع خودش را از بند خیلی از محدودیت‌هایی که در کسب و کارهای حضوری دیده می‌شود رها می‌کند. در صورتی که بتوانید چند نفر دیگر را هم در کنار خود داشته باشید می‌توانید در حوزه‌های مختلف فعالیت کنید. اصلاً لازم است که تمرکز خود را روی یک بخش بگذارید. درست است که تمرکز خوب است ولی اگر به چند حوزه علاقه دارید می‌توانید تمامی این زمینه‌ها را همراه با هم جلو ببرید.

 

5. به تجهیزات چندانی احتیاج ندارد

این کسب و کار به تجهیزات پیشرفته‌ای نیاز ندارد و کم هزینه‌ترین راه درآمدزایی می‌باشد. همانطور که در بالا گفته شد، شما به جز یک کامپیوتر یا گوشی هوشمند و راه‌اندازی اینترنت، به هیچ ابزار پیشرفته‌ی دیگری نیاز ندارید. راه اندازی کسب و کار حضور را مد نظر قرار دهید. کسی که می‌خواهد یک کسب و کار حضوری راه بیندازد، باید هزینه‌های زیادی بکند و به تجهیزات زیادی هم نیاز دارد. حالا کسی را در نظر بگیرید که دنبال راه اندازی کسب و کار حضوری است. یک لپ تاپ و یک گوشی هوشمند می‌تواند بهترین و مناسب‌ترین ابزار و تجهیزات برای او باشد. همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم برای کسب درآمد اینترنتی حتی احتیاج به خرید محصول و انبار کردن آن هم ندارید. اصلاً لزومی ندارد که محصول به دست شما برسد.

برای ادامه کلیک کنید.

 

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_ در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#برنامه_نویسی_کامپیوتر
#تولید_CRM_در_افغانستان
#تولید_سایت_فروشگاهی_در_افغانستان
#بازاریابی_آنلاین
#فروشگاه_اینترنتی
#کسب_و_کار_آنلاین

?