سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید محتواچیست وچی کاربردی دارد؟ بخش اول

تولید محتوا به روند آماده‌ سازی مطالبی اشاره دارد که ضمن رعایت اصول نوشتاری، مباحث فنی در تولید آن به دقت رعایت شده باشد. تولید محتوا در حقیقت ارائه اطلاعات برای یک محصول و یا خدمات خاص از طریق انتشار آن بر روی بستر وب است. این محتوا می‌تواند باعث بالا رفتن دانش و اطلاعات افراد در خصوص یک خبر، یک محصول و یا یک خدمات خاص شود. امروزه از محتوا برای رشد رتبه سایت و بهبود رتبه آن در جستجوی گوگل استفاده می‌شود.

 تأثیر تولید محتوا در بهبود سئو سایت:
سئو سایت امروزه به یکی از دغدغه های مدیران وب سایت ها تبدیل شده است و فرقی نمی‌کند که سایت شما اداری باشد، سایت تجارتی باشد، یا سایت شخصی، یا برای فروش یک محصول و یا محصولات متنوع ایجاد شده باشد. تا زمانی که نفرات و کاربران وارد سایت شما نشوند سایت شما ارزش و اعتبار بالایی نخواهد داشت.
 یکی از راه‌های مهم در زمینه ورود کاربران به سایت‌ها بهبود رتبه سایت در موتور‌های جستجو است. روش کار به این صورت است که کاربران در اینترنت کلمه و یا موضوع خاصی را توسط موتور جستجوگر گوگل سرچ می‌کند و موتور جستجوی گوگل نیز بر اساس اعتبار و سئوی سایت ها آن‌ها را در نتایج به کاربران نشان می‌دهد هرچه اعتبار و سئوی سایت ها بهتر باشد آنها رتبه بالاتری خواهند داشت.

نقش مخاطب
یک بازدید کننده جدید در مرحله آگاهی، نمایشی زنده از محصول شما را نمی‌خواهد؛ اما آنها یک چک لیست سریع یا پست وبلاگ را که به آنها کمک کند تا مشکلشان را بهتر بشناسند، می‌خوانند. در مرحله تصمیم گیری، نیاز به دانستن همه راه حل‌های ممکن نیست، آن‌ها به مشاوره یا نمایشی نیاز دارند که نشان می‌دهد محصول شما راه حل مناسبی برای آنها است.باید سعی شود که همیشه مخاطب را در این مرحله قرار داد.

نقش شبکه‌های اجتماعی
در حالی که رسانه‌های اجتماعی، ابزاری برای ایجاد روابط هستند، می‌توان از آنها برای تبلیغ محتوا نیز استفاده کرد. همه چیز به یافتن تعادل مناسب بین خود تبلیغ، به اشتراک گذاری اطلاعات مفید و سرگرمی بستگی دارد. فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، یوتیوب و Snapchat همه رسانه‌های خوبی برای تولید و به اشتراک گذاری مطالب مرتبط هستند. نکته کلیدی در تغییر آن محتوا برای متناسب سازی با هر پلتفرم است.

ضرورت نیاز به متخصص تولید محتوا
به‌طور کلی، یک نویسنده محتوا برای وب‌سایت لازم است تا اطلاعاتی در ارتباط با سئو داشته باشد، اما لزومی ندارد در این زمینه کاملا ماهر باشد. بیشتر مطالبی که برای سایت‌ها آماده می‌شود روی محصولات و خدمات بازاریابی متمرکز هستند، هرچند این مسئله همیشگی نیست. دقت کنید برخی از سایت‌ها تنها خبری هستند و قرار نیست یک محصول یا خدماتی را به فروش برسانند، این‌گونه سایت‌ها بیشتر به دنبال مطلبی کوتاه هستند.هر وبسایتی مخاطبان خاص خود را دارد و در نتیجه به محتوای مناسب با اهداف از پیش تعیین شده نیاز دارد تا کسب‌وکار سایت رونق پیدا کند. یک متخصص تولید محتوا باید در زمان نوشتن مقاله‌ها به کلیدواژه‌ها و اصطلاحات مرتبط با کسب ‌و‌کار هدف و کاربران که ممکن است برای جست‌وجوی خدمات یا محصولات از کلیدواژه‌ها استفاده کنند، با هدف بهتر دیده شدن مقاله‌ها توجه داشته باشد.
درادامه با ماهمراه باشید تا با انواع تولید محتوا ومهارت های یک متخصص تولید محتوا شما را آشنا کنیم.

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_ در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#طراحی_نرم_افزار
#اولین_دیتا
#تولید_محتوا
#سئو
#رسانه_های_اجتماعی