سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین نسخه ویندوز10 برای بازی

 هنگام نصب یک بازی، اکثر مردم پول زیادی را برای تمام سخت افزارها جمع می کنند. مانیتورها، GPU ها، کارت های RAM، سیستم های خنک کننده، صفحه کلید وغیره. با این حال، اکثر مردم وقت زیادی را صرف فکر کردن در مورد اینکه کدام نسخه سیستم عامل برای بازی بهتراست استفاده شود نمی کنند. از آنجا که تمام وقت و تلاش صرف انتخاب سخت افزار می شود، آنها این مورد مهم را فراموش می کنند. دراین مقاله شمارا با بهترین نسخه ویندوز10 برای بازی آشناخواهیم کرد. با اولین دیتا همراه باشید.

 window10

Windows 10 Home بهترین نسخه ویندوز 10 برای بازی است. Windows 10 Home دارای بهترین خصوصیات مناسب برای گیمرها است. البته استفاده از نسخه Pro یا Enterprise ویندوز10 نیز تجربه های خوبی برای گیمرها میدهد. نسخه های Pro و Enterprise ویندوز10 نیز از عملکردهای اضافی و ویژگی های امنیتی خوبی برخوردار هستند، اما هیچ کدام ازین ورژن ها به اندازه windows 10 Home تا حد قابل توجهی بر عملکرد بازی تأثیر نمی گذارد.

 

Windows 10 Home

قبل از خرید بازی، مطمئن شوید که به سیستم 32 بیتی یا 64 بیتی نیاز دارید. تفاوت های دقیق کمی فنی هستند اما نکته اصلی این است که سیستم های 64 بیتی می توانند به یک باره به حافظه بیشتری دسترسی پیدا کنند. در حالی که سیستم های 32 بیتی می توانند به مجموع 4 جی بی حافظه فیزیکی دسترسی پیدا کنند، سیستم های 64 بیتی می توانند به 18 کوینتیلیون جی بی RAM دسترسی پیدا کنند. به عبارت دیگر، شما در طول 1000 سال هرگز به RAM بیشتری نسبت به آنچه یک سیستم 64 بیتی می تواند دسترسی داشته باشد، نخواهید داشت. بیشتر کامپیوترهای مدرن دستگاه های 64 بیتی هستند بنابراین شما به نسخه 64 بیتی ویندوز نیاز خواهید داشت.

#تولید_سایت_در_افغانستان
#تولید_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_CRM_در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#طراحی_نرم_افزار
#اولین_دیتا
#ویندوز10
#سخت_افزار