سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برترین برندهای گیمینگ

ریزر

پیش از هر چیز به سراغ معروف‌ترین برند گیمینگ می‌رویم! ریزر (Razer) یک کمپنی آمریکایی است که تخصص آن ساخت محصولات بالارده برای بازی‌های آنلاین ویدیویی است. از ماوس پد گرفته تا ماوس، کیبورد و لپتاپ‌های مخصوص بازی از جمله تولیدات ریزر هستند. موبایل‌های مخصوص بازی، اسپیکر، هدست، دسته بازی، کیف، لباس‌های گیمینگ و… نیز از دیگر محصولات ریزر هستند. محصولات این برند در افغانستان نیز یافت می‌شوند.

ریزر

الین‌وِر

الین‌ور (Alienware) نیز برند مخصوص گیمینگ از دیگر غول سخت افزاری آمریکایی، یعنی دل (Dell) است. محصولات الین‌ور چندان گسترده نیست و به کیس‌های از پیش آماده، لپتاپ‌های بالارده مخصوص بازی، مانیتور، ماوس، کیبورد، تقویت‌کننده گرافیکی، کیف و لباس محدود می‌شود. محصولات این برند درافغانستان نیز یافت می‌شوند.

الین‌وِر

آزیو

آزیو (Azio) نیز یک کمپنی آمریکایی است که همچون استیل سریز در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتری فعالیت دارد. اسپیکر، هدست، ماوس و کیبورد از محصولات این کمپانی هستند. ناگفته نماند محصولات این کمپنی بیشتر جنبه لوکس نیز دارند. یافتن محصولات آزیو در افغانستان آسان نیست و به نظر تنها راه خرید آنان استفاده از وبسایت‌های واسطه خرید است.

آزیو

آمن

آمن (OMEN) یک برند گیمینگ و زیرمجموعه‌ای از کمپانی بزرگ آمریکایی HP است. آمن محصولات رده بالا مخصوص بازی تولید می‌کند. از جمله تولیدات این برند گیمینگ می‌توان به کیس‌های آماده و لپتاپ‌های بالارده مخصوص بازی، مانیتورهای حرفه‌ای، ماوس و کیبورد و همچنین تقویت‌کننده‌های لپتاپ اشاره کرد. این تقویت‌کننده‌ها دارای کارت گرافیک و حافظه SSD هستند و در اجرای بازی‌های ویدیویی، به لپتاپ کمک می‌کنند. محصولات این برند درافغانستان یافت می‌شوند.

آمن

محصولات سری Y

سری Y شامل خانوده‌ای از محصولات بالارده گیمینگ از کمپنی بزرگ چینی لنوو (Lenovo) است، اما یک برند گیمینگ حساب نمی‌شود. گستره محصولات سری Y نیز همچون محصولات برند آمن و شامل کیس‌های آماده و لپتاپ‌های بالارده، هدست، کیبورد، ماوس، مانیتور و گیم است.

محصولا سری Y

استیل سریز

استیل سریز (SteelSeries) یک برند گیمینگ دانمارکی است و در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتر فعالیت دارد. ماوس، کیبورد، هدست، دسته بازی و ماوس پد از جمله محصولات این کمپنی هستند. ناگفته نماند استیل سریز همکاری نزدیکی با msi دارد و معمولا در لپتاپ‌های مخصوص بازی msi شاهد کیبورد و ماوس‌های استیل سریز هستیم.

برای ادامه کلیک کنید!

#طراحی_سایت_در_افغانستان
#طراحی_اپلیکشن_در_افغانستان
#تولید_گیم_در_افغانستان
#تولید_سایت_ در_افغانستان
#تولید_استارتاپ_در_افغانستان
#اولین_دیتا
#برترین_ برندهای_ گیمینگ